Da Giovanni restaurants

referenties-logo-dagiovanni

Karima Ouazza

Operations manager

'De realtime Dimona’s hebben voor ons echt het verschil gemaakt.'

Da Giovanni is een gevestigde waarde in de Antwerpse horecawereld. Karima Ouazza is er sinds kort de operations manager. Een van haar vele verantwoordelijkheden is ervoor te zorgen dat de personeelsadministratie in alle vestigingen op wieltjes loopt. Sinds de invoering van INDII in het bedrijf is dat eindelijk het geval. Een ware opluchting, noemt ze het zelf.

Realtime Dimona’s

‘Voor INDII deden we alles oldskool. Papieren planningen, afwijkingsregisters, klassieke Dimona-aangiftes enz. Het manueel beheren van al dat papierwerk was iets waar we best veel tijd in staken’, aldus Karima. Ongeveer een jaar geleden werd dan eindelijk INDII geïntroduceerd op de werkvloer. Een digitale – en vooral langverwachte – revolutie, zeker als je weet dat Da Giovanni zo’n honderd man personeel te werk stelt. ‘De realtime Dimona’s zijn eigenlijk dé grote plus. Er worden geen Dimona’s meer verstuurd voor medewerkers die niet komen opdagen en aangezien alles realtime is, moeten we achteraf ook geen aanpassingen meer doen. Een enorme luxe die ons bovendien zo’n 4 uur werk per week bespaart.’

Een win-win dus, zowel voor het management als het personeel zelf, voor wie de overgang naar INDII vlekkeloos is verlopen. ‘Dat vind ik persoonlijk ook een van de grote troeven van INDII’, aldus Karima. ‘Het is klaar voor gebruik, het personeel hoeft er geen opleiding voor te volgen en ze hoeven er ook geen IT-experts voor te zijn.’ Bovendien worden ze via INDII automatisch op de hoogte gehouden van hun planning. ‘Ze krijgen wekelijks allemaal een individuele e-mail toegestuurd. Door INDII zijn we ook zeker dat ze die allemaal ontvangen hebben. Een hoop kopzorgen heeft het me al bespaard, dat kan ik je verzekeren’, lacht Karima.

Gebruiksvriendelijk en instapklaar voor iedereen

Elk bedrijf dat de stap naar een gedigitaliseerde personeelsadministratie nog niet heeft gezet, heeft baat bij INDII, vindt Karima. ‘Het is de meest toegankelijke app op de markt, niet ingewikkeld en het doet precies wat het belooft. Het is echt gewoon handig in gebruik en direct inzetbaar op de werkvloer. Onze werknemers loggen zich in met hun e-ID en alles is geregeld. Er is geen extra personeel meer nodig om het systeem op orde te houden of te controleren, dat doet INDII automatisch.’

Ook benieuwd naar wat INDII voor jouw onderneming kan betekenen?
Maak dan vandaag nog vrijblijvend een afspraak met één van onze medewerkers